Ik heb een hele bijzondere reis gehad. De omgeving was zo ontzettend mooi, een prachtige Yurt in het mooie Zeeland. En de begeleiding van Margit en Hans-Peter was zo ontzettend hart verwarmend. Ik kom snel weer een keer terug.
Nicole
Ik heb een hele bijzondere reis gehad. De omgeving was zo ontzettend mooi, een prachtige Yurt in het mooie Zeeland. En de begeleiding van Margit en Hans-Peter was zo ontzettend hart verwarmend. Ik kom snel weer een keer terug.