Ik heb een hele bijzondere reis gehad. De omgeving was zo ontzettend mooi, een prachtige Yurt in het mooie Zeeland. En de begeleiding van Margit en Hans-Peter was zo ontzettend hart verwarmend. Ik kom snel weer een keer terug.

Nicole